راهنمای کاربر در مورد پمپ های خلاء
نوشته شده توسط : mostafa

راهنمای کاربر در مورد پمپ های خلاء

این که آیا در یخچال ، ماشین یا آزمایشگاه کار می کنید ، استفاده از پمپ خلاء برای از بین بردن هوا و مایع غیرضروری از دستگاه می تواند برای تجارت شما مفید باشد.
اما پمپ خلاء چیست؟ چطورکار می کنند؟ من فکر می کنم داشتن پمپ خلاء در دراز مدت به شما سود خواهد رساند ، به خصوص اگر شما از روشی برای جذب فشار فقط توسط یک قوطی و لوله استفاده کرده اید.
اگرچه این روش به این صورت است که ساکنان با دانش مبتدی از مکانیک خودرو بطور کلی کار می کنند ، پمپ های خلاء به سرعت بخشیدن به ترمز اگزوز و ترمیم فرایند سیستم تهویه هوا کمک می کنند.

از آنجا که مجبورم زمان زیادی را با این پمپ های خلاء سپری کنم ، می توانم بهترین اطلاعات را در مورد بهترین پمپ های خلاء موجود در بازار امروز به شما بدهم.

 

قوانین عملیاتی ایمنی برای راهنمای کاربر پمپ خلاء

گاز یا بخار قابل اشتعال یا مواد منفجره را پمپ نکنید و یا پمپ را در محلی که حاوی گاز یا بخار قابل اشتعال یا مواد منفجره است ، قرار ندهید.
در منطقه ای که محصول اسپری مورد استفاده قرار می گیرد کار نکنید.
این محصول را در نزدیکی منبع آتش کار نکنید.
فقط در داخل خانه قابل استفاده است.
در مناطقی که ممکن است پمپ بیفتد یا در آب یا مایعی دیگر غرق شود کار نکنید. اگر این محصول درون مایع قرار گرفت ، آن را لمس نکنید. فوراً برق را جدا کنید

پمپ وکیوم آب در گردش

هشدار راهنمای کاربر پمپ خلاء

قبل از استفاده شلنگ ها ، شاخه ها و سیم ها را برای علائم آسیب بررسی کنید. در صورت عدم کفایت ، لطفاً از آن استفاده نکنید. وسایلی را که ریزش ، آسیب دیده و یا در آب افتاده باشد کار نکنید. برای اطلاعات با ما تماس بگیرید؛ برای اطلاعات بیشتر به بخش پشتیبانی فنی مراجعه کنید.
لطفاً سیم را از سطح گرم نگه دارید.
دریچه های مسکن را مسدود نکنید و آنها را از گرد و غبار و مواد خارجی دور نگه دارید.
پمپ دارای یک محافظ اضافه بار یکبار مصرف (فیوز) است. اگر موتور بیش از حد گرم شود ، محافظ دستگاه را خاموش می کند. در صورت بروز چنین اتفاقی ، پمپ را جدا کرده و با خدمات فنی تماس بگیرید.
فقط برای پمپاژ هوا یا گازها ، نه مایعات یا ذرات. اگر مقادیر زیادی مایع یا ذرات وارد سیستم شوند ، ممکن است باعث آسیب رساندن به پمپ یا کاهش عملکرد شوند. در صورت جلوگیری از ایجاد آب چگالش در پمپ ، می توانید عمر پمپ را افزایش دهید. چاه خلاء بعد از هر بار استفاده باید تخلیه شود.

تعمیر پمپ وکیوم

راهنمای نصب و استفاده از پمپ خلاء

پمپ خلاء باید در محلی تمیز و خشک و با تهویه مناسب با دمای ۵-۴۰ درجه سانتیگراد (۴۱-۱۰۴ درجه فارنهایت) کار کند. این امر به ویژه در هنگام نصب تجهیزات در یک فضای باریک مهم است. قطعات خارجی را از تماس مستقیم یا غیر مستقیم رطوبت محافظت کنید. از کارکرد پمپ در شرایط غبار آلود خودداری کنید.
برای جلوگیری از ورود مایع یا بخار در هنگام استفاده از پمپ ، فلاسک فیلتر خط Millex ® -FG 50 را نصب کرده و بین پمپ ها را فیلتر کنید. از طرف دیگر ، پمپ را می توان با خلاء فلاسک متشکل از یک فلاسک فیلتر ۱ لیتری ، خیر ، محافظت کرد. ۸ پلاگین ، و یک لوله سیلیکونی. هنگام استفاده از تله های فلاسک ، استفاده از فیلتر Millex necessary ضروری نیست. برای بهترین نتیجه ، خط بین پمپ و تجهیزات را در کوتاه ترین زمان ممکن نگه دارید. از لوله های اضافی می توان به عنوان گربه استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: راهنمای کاربر در مورد پمپ های خلاء ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: